کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب ۲ استخر به دلیل نقص بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 24 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،بهمن خدادایان اظهار داشت: در سه ماهه ابتدای امسال ۹ مکان عمومی در سطح شهرستان کرمانشاه پلمب شده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت ۱۲ مورد نمونه برداری از آب استخرها انجام شده است، افزود: ۲۳ استخر در کرمانشاه فعال است که ۲ مورد از این تعداد به دلیل نقایص بهداشتی پلمب شد.

وی گفت: در این مدت ۴ هزار و ۳۶۲ سنجش بار آلودگی PH انجام شده است.

خدادادیان همچنین به بازرسی از اماکن عمومی و تالارها اشاره کرد و ادامه داد: ۸۸ تالار پذیرایی در شهر کرمانشاه وجود دارد که نظارت بر آنها به صورت هفتگی انجام می شود و مواردی نیز تعطیل کرده‌ایم تا مبادا مسمومیتی اتفاق بیفتد، زیرا در هر وعده مراسم تا ۷۰۰ نفر مهمان دارند و اگر توجه نشود ممکن است مسمومیت عمده پیش بیاید.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نظارت بر تالارها بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در برخی تالار نواقصی دیده می شود که باید از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی شود تا برخورد لازم انجام شود.

 این مسئول با اشاره به نظارت بر نانوایی‌ها افزود: همچنین در قالب تیم هایی مشترک بازرسی داریم که در این میان با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، اصناف و اتحادیه به صورت هفتگی و سرزده از نانوایی به ویژه در شهرکهای حاشیه ای بازدید می شود و همانجا تصمیم بر معرفی به تعزیرات حکومتی، تشکیل پرونده، تعطیلی یا قطع سهمیه گرفته می شود.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار