عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: اعضای شورا به دنبال شهرداری هستند که بتواند تا پایان شورای پنجم شهر مقتدرانه در مسند شهرداری باقی بماند.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سید احسان احسانی  با بیان اینکه بر اساس قانون اعضای شورای شهر بعد از استعفای شهردار برای انتخاب شهردار جدید سه ماه فرصت دارند، گفت: تاکنون گزینه جدی در این زمینه مطرح نشده است.

وی افزود: کاندیدا شدن آقای غلامرضا امیری عضو فعلی شورای شهر نیز فعلا در حد پیشنهاد است و ایشان هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نداشته و در حال ارزیابی هستند.

احسانی تصریح کرد: برخی اعضای شورا، پیشنهاد شهردار شدن را به آقای امیری داده اند و این عضو شورا در حال بررسی است که در کدام مسئولیت می تواند خدمت بیشتری ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است، گفت: برای همین باید از هرگونه عجله و شتاب در این زمینه پرهیز کرد و باید نهایت دقت را بکار گرفت تا فرد اصلح به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود.

وی افزود: تلاش ما این است فردی انتخاب شود که تا پایان شورای پنجم در مسند شهرداری باقی بماند و شهردار سه ساله شهر کرمانشاه باشد.

احسانی با بیان اینکه تحصیلات، تجربه، سابقه کار و میزان موفقیت در مسئولیت های گذشته در انتخاب شهردار جدید باید مد نظر قرار گیرد، گفت: لبته پیدا کردن فردی که واجد همه این آیتم‌ها باشد کار سختی است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: تلاش ما این است فرد انتخاب شده نزدیک به این آیتم ها باشد و کسی باشد که اقتدار شهرداری را نشان دهد.

وی افزود: متاسفانه عمده مشکل شهرداران گذشته ملاحظه و تعارف آنها با نهادها و دستگاه ها بود. نیاز به شهرداری داریم که با کسی ملاحظه و معذوراتی نداشته و تن به هر خواسته‌ای ندهد و مقتدرانه شهرداری را مدیریت کند.

احسانی خاطرنشان کرد: از طرفی فردی باید شهردار کرمانشاه شود که اکثریت شورا با او موافق باشند و حتی المقدور از یازده رای شورا 10 رای را داشته و مورد تایید همه اعضا باشد تا بتواند شهردار سه ساله شهر کرمانشاه شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار