سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت باید هر چه سریع‌تر به تعهدات خود در قبال زلزله زدگان استان عمل کند زیرا مردم این منطقه در شرایط بدی به سر می برند.
کد خبر: ۶۲۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 01 July 2018

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:توجه به اسکان دائم زلزله زدگان باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد؛ متاسفانه سرنوشت کمک‌های جمع آوری شده از سوی سلبریتی‌ها هنوز مشخص نشده این در حالی است که زلزله زدگان در بدترین شرایط به سر می‌برند.

وی خاطر نشان کرد:دولت به هیچ کدام از تعهدات خود در قبال زلزله زدگان عمل نکرده است،ومقرر شده بود به روستا‌ها ۳۵ میلیونو شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان وام داده شود، اما متاسفانه این موضوع تحقق نیافته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در حالی مردم می‌توانستند با پرداخت این وام‌ها مصالح مورد نیاز تعمیر منازل خود را فراهم کنند، اما متاسفانه با تعلل دولت در پرداخت در حال حاضر قیمت میلگرد.پروفیل، آهن، آجر، و سیمان نسبت به سال گذشته به ۳ تا ۴ برابر افزایش یافته است.

 جاسمی با انتقاد از دولت تصریح کرد:دولت با دادن وعده‌های رنگین به زلزله زدگان دست آن‌ها را در پوست گردو گذاشته است، و۹۰ درصد ساخت و ساز‌ها واسکان دائم مردم انجام نشده و مردم همچنان در دمای ۵۰ درجه در کانکس و چادر به سر می‌برند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار