مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت:انجام آموزش‌های مهارتی مناسب برای آماده‌سازی سربازان و پایگاه های بسیج جهت ورود به بازار کار و امکان اشتغال مولد در سربازان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ضروری است.
کد خبر: ۶۲۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 30 June 2018


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان،مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه وسردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان دیدار و گفتگو کردند.

یاور محمدی در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکردی از دوره های آموزش مهارتی ارائه شده به سپاه استان، گفت: دوره های آموزشی برگزار شده می تواند در توانمند کردن آنان تأثیر بسزایی داشته و افراد پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی می توانند با توجه به حرفه مورد علاقه خود اشتغال ایجاد کرده و کسب درآمد کنند.

وی گفت: حضور سربازان در دوره‌های آموزشی فرصتی را برای آنها ایجاد می‌کند تا بعد از گذراندن دوران مقدس سربازی با پنجه‌های کارآمد و توانمند به بازار کار وارد شده و کسب و کاری را برای آینده خود رقم بزنند.

محمدی ادامه داد: سپاه پاسداران با نیازسنجی آموزشی براساس تقاضا محوری می تواند آموزش ها را هدفمند کرده تا جوانان پس از دوران سربازی جذب بازارکار شوند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان نقشی اساسی در کاهش بیکاری در جامعه دارد، تصریح کرد: فرآیند اجرای مهارت آموزی سربازان یک تکلیف است که با استفاده ازتمام ظرفیت و توان برای تحقق هدفمند آن تلاش خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: کادر رسمی و وظیفه سپاه وبسیج در صورت توانایی در ارائه آموزش و تدریس می توانند در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود آمادگی همه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را در تحقق مهارت آموزی سربازان وظیفه و پایگاه های بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به اشتغال جوانان کشور اعلام کرد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار