حبیب الله خزایی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:با تلاش همه مسولین دانشگاه و پس از بازدید هیات بورد از امکانات، اساتید و نیروی انسانی موجود در گروه آمار زیستی و نیز تایید نهایی شورای گسترش دانشگاه‌های وزارت بهداشت و درمان رسماًموافقت راه اندازی مقطع دکترای تخصصی آمار زیستی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد.
کد خبر: ۶۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 30 June 2018

پروفسور حبیب الله خزائی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه با اینکه رسما موافقت راه اندازیمقطع دکترای تخصصی آمار زیستی صادر شده، دانشکده بهداشت از مهرماه سال جاری تربیت دانشجوی PhD در رشته آمار زیستی را رسما آغاز می‌ کند.

وی خاطر نشان کرد:گروه آمار زیستی یکی از قوی‌ترین و علمی‌ترین گروه‌های آکادمیک دانشگاه بوده و تجربه تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد را از سال ۱۳۹۱ در سابقه کاری خودرا دارد.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت:فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد این گروه در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های برتر ایران پذیرفته شده و نیز در مراکز تحقیقاتی جذب شده اند.

خزایی تصریح کرد: این گروه دارای شش عضو هیات علمی شامل سه نفر استاد یار و سه نفر دانشیار میباشد که یک نفر از آن‌ها در شرف ارتقا به مرتبه استاد تمامی می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار