استاندار يزد :
استاندار يزد گفت: روح فداكاري مستمر و ايثار را در خدمات سازمان بهزيستي مشاهده مي كنيم.
کد خبر: ۶۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 15 July 2015
به گزارش تابناک یزد نشست هم انديشي معاون وزير و رئيس سازمان بهزيستي با نمايندگان تشكلهاي همسو با بهزيستي استان با حضور استاندار يزد، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان بهزيستي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديركل بهزيستي استان در تالار نور يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن اظهار اميدواري به اينكه سفر رئيس سازمان بهزيستي به استان يزد باعث پيشرفت و توانمندي بيشتر دست اندركاران بهزيستي استان شود اظهار داشت : جامعه تحت پوشش بهزيستي استان بسيار گسترده است و كودكان بي سرپرست و معلول، سالمندان، معلولين ذهني، جسمي و حركتي و حتي افراد معتاد جامعه هدف اين سازمان را تشكيل مي دهند.
"سيدمحمد ميرمحمدي " ادامه داد : خوشبختانه با همت، تلاش و تعامل مديركل و كاركنان بهزيستي استان اقدامات شايسته و ارزشمندي در اين سازمان انجام شده كه قابل تقدير است.
وي افزود: در بازديدهايي كه از مراكز تحت پوشش بهزيستي استان داشته ايم همواره مشاهده مي كنيم كه چه مسئوليت سنگيني بر عهده شما نهاده شده و خداوند را شاكريم كه اين توان جسمي و ظرفيت بالاي روحي را به شما عنايت نموده كه بتوانيد به جامعه تحت پوشش بهزيستي خدمت نمائيد.
" ميرمحمدي" عنوان كرد: انسانها همه عزيز و محترم هستند و اگر شخصي معلول باشد نياز به محبت و توجه بيشتري دارد و با لطف و بزرگواري مضاعف مي توان اين نقص ها را پوشش داد و در جهت رفع اين محدوديتها گام برداشت.
استاندار يزد گفت: استان يزد از ظرفيت بسيار بالايي براي توجه و خدمت به هم نوع و مشاركت تشكلهاي مردمي در حوزه بهزيستي برخوردار است و اين مشاركت در سالهاي اخير توسعه بيشتري يافته است.


توجه دولت تدبير و اميد به عدالت اجتماعي


در ادامه اين نشست معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان بهزيستي گفت: دولت تدبير و اميد برنامه ها و اقدامات مهمي در حوزه بهزيستي انجام داده و برخورداري 10 ميليون نفر از جمعيت كشور از دفترچه بيمه سلامت همگاني، توزيع سبد غذايي، كم كردن فاصله طبقاتي، توجه به اقشار آسيب پذير جامعه و توجه به ايجاد اشتغال از جمله برنامه هاي دولت يازدهم در جهت تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است.
"انوشيروان محسني" استان يزد را داراي ظرفيتهاي بالا و در سطح استانداردهاي بين المللي در حوزه خدمات به خانواده بهزيستي دانست و اظهار داشت : بدون شك اين فضا و بستر به همت و تلاش استاندار يزد كه استانداري با تجربه، ساعي و پرتلاش مي باشد فراهم شده و ايشان به عنوان رئيس شوراي سلامت و رئيس شوراي اجتماعي استان حمايت شايسته اي از دست اندركاران بهزيستي استان براي ارائه خدمات به جامعه هدف اين سازمان داشته است.


سرمايه اصلي بهزيستي تشكلهاي همسو با اين سازمان


در ابتداي اين نشست جليل عفتي مديركل بهزيستي استان ضمن قدرداني از مشاركت تشكلهاي مردمي با اين سازمان در برنامه هاي مختلف گفت : سرمايه اصلي بهزيستي استان تشكلهاي همسو با اين سازمان هستند كه با 5 هزار نفر نيروي انساني در حال ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان بهزيستي هستند.
گفتني است در اين نشست نمايندگان تشكلهاي همسو با بهزيستي استان در حوزه هاي اجتماعي، توانبخشي و پيشگيري به بيان مسايل و مشكلات تشكلهاي خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار