کد خبر: ۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 15 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از گپ روز،ابراهیم فتاح‌پور  در نشست با شورای شهر چرام با بیان اینکه شوراها، نماینده مردم برای پیشبرد امورات مربوط به عموم هستند از مطرح کردن مسائل قومیتی توسط مدیران در چرام انتقاد کرد و اظهار فتاحپورداشت: گاهی مدیران ما در جلسات اداری و رسمی، از خویشاوندی سخن گفته و صحبت‌های قومیتی مطرح می‌کنند که با توجه به نزدیکی انتخابات ذکر این مسائل زیبنده نیست.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که ناله داشتن از شهر فقط مختص چرام نیست بلکه در سراسر ایران این موضوع مطرح است، عنوان داشت: شهرنشینی ما در ایران و شهرهایی چون تهران، شیراز و مشهد آسیب‌های جدی دارد و بد شکل گرفته است.

وی افزود: در ایران صرفا شاخص جمعیت را برای ایجاد یک شهر ملاک قرار داده‌اند که دود آن به چشم همه ما می‌رود، در حالی که برخی از شهرهای ما آیتم‌های شهری را ندارند.

این مسئول با بیان اینکه سابقه شهرنشینی چرام به سال ۵۴ برمی‌گردد، ابراز کرد: با توجه به مشکلات شهرنشینی که در ایران وجود دارد، چرام از این وضعیت مبرا نیست و مردم در این میان تقصیری ندارند بلکه ما برای آنان توقع ایجاد کرده‌ایم.

فتاح‌پور در ادامه به جمع‌آوری احشام در چرام اشاره داشت و گفت: بحث فرهنگی همیشه باید ثابت در جای خود قرار گیرد چراکه تاثیرگذاری زیادی دارد ولی در این زمینه باید یکبار برای همیشه برخورد قانونی و جدی برابر با مقررات موجود که برای نهادهای متولی تعیین شده، مصوب شود.

رئیس شورای اداری چرام با متذکر شدن این مطلب که مردم ایران حاشیه خیابان‌ها را به پیاده‌رو ترجیح می‌دهند، وضعیت پیاده‌روها در چرام را نامناسب دانست و گفت: متأسفانه پیاد‌ه‌روهای چرام به سبزی کاری و باغ تبدیل شده و بعضا توسط مغازه‌داران سد معبر می‌شود.

وی ساماندهی صنوف آلاینده در چرام را کاری دشوار دانست و با تاکید بر مطالعه میدانی در این خصوص، تصریح کرد: این موضوع زمان‌بر است و مختص یک شب نیست چراکه بحث خرید زمین و زیرساخت‌ها نیز باید در نظر گرفته شود.

این مسئول در خصوص تغییر قیمت‌ها و گرانفروشی در چرام بر بازدیدهای میدانی در این شهر تاکید داشت و تصریح کرد: این موضوع به طور جدی در نشست تنظیم بازار مطرح شده و پیگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار