رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: با شروع فصل گرما تعداد مراجعین به استخر‌های کرمانشاه ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۱۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 03 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پیمان جاویدان ، با اشاره به نزدیکی به فصل گرما و تعطیلی مدارس در سطح استان، اظهارکرد: شنا از جمله رشته‌های ورزشیپُرطرفداری است که بسیاری از خانواده‌ها برای بحث اوقات فراغت فرزندان خود در تابستان، آن‌ها را در این رشته ثبت نام می‌کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۲۸ استخر فعال شنا در سطح استان داریم که از این تعداد ۲۳ استخر مربوط به شهر کرمانشاه است.

این مسئول اضافه کرد: هر ساله با شروع شدن فصل گرما شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مراجعه به استخر‌های شنا در کرمانشاه هستیم.

جاویدان با اشاره به تعدد استخر‌های فعال شنا در سطح استان، عنوان کرد: خوشبختانه این موضوع سبب شده تا استخر‌ها خارج از ظرفیت پذیرش نکنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه با تقسیم بندی استخر‌ها به دو نوع استخر‌های ممتاز و استخر‌های درجه یک، درخصوص تعرفه آموزشی آن‌ها در تابستان ۹۷ نیز عنوانکرد: تعرفه آموزش شنا که شامل ۱۲ جلسه است، در استخر‌های درجه یک ۱۷۰ هزار تومان و در استخر‌های ممتاز ۱۹۰ هزار تومان است.

وی تاکیدکرد: این تعرفه مربوط به استخر‌های دولتی استان است و استخر‌های خصوصی تعرفه مشخصی اعلام نکرده اند.

جاویدان خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره کلاس‌های آموزش شنا در استخر‌های استان یک دوره مسابقات استعدادیابی را برای کودکان برگزار می‌کنیم و نفرات برتر را در بخش‌هایشنا، شیرجه و واترپلو شناسایی و جذب خواهیم کرد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۶۴ مربی مرد و ۷۶ مربی زن در رشته شنا فعالیت می‌کنند، افزود: بروز رسانی آموزش مربیانرا باتوجه به درپیش بودن فصل تابستان در دستورکار قرار دادیم ویک دوره کلاس بازآموزی را برای این مربیان نیز برگزار کرده ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار