مدیر اداره برق شهرستان آبدانان گفت: طرح انتقال شبکه برق به بخش کلات مورموری مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مسعود کاکا درباره این طرح گفت: طرح انتقال شبکه برق به بخش گرمسیری مورموری با 45 کیلومتر طول سال 90 آغاز شده بود.

به گفته وی، با توجه به معارضات ملکی در مسیر خط انتقال و مشکلات مالی و تدارکاتی این طرح امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و وارد مدار مصرف شد.

کاکا افزود: 50 میلیارد ریال برای طراحی، تجهیز و اجرای این طرح از محل اعتبارهای شرکت برق منطقه ای غرب کشور هزینه شده است.

مدیر توزیع برق آبدانان تاکید کرد: مشکل نوسان ولتاژ و قطعی برق مشترکان خانگی بخش 12 هزار نفری کلات مورموری با احداث این خط انتقال برطرف شده است.

وی یادآور شد: شبکه قبلی برق بخش مورمروی به علت مستهلک شدن و ضعف شدید جریان قادر به تامین نیازهای منطقه نبود و با قطعی مستمر، ضمن ایجاد مشکل برای مردم این منطقه، خسارت های زیادی به وسایل برقی و خانگی وارد می کرد.

کاکا گفت: با افتتاح این طرح مردم بخش کلات مورموری دیگر شاهد قطع جریان برق و سوختن وسایل برقی خود نخواهند بود.

بخشدار مورموری نیز ضمن قدردانی از تلاش های دولت تدبیر و امید به مردم مناطق محروم گفت: راه اندازی شبکه جدید برق در این منطقه باعث خوشحالی و امیدواری مردم این دیار محروم شده است.

حجت هادیزاده اظهار کرد: امروز یکی از خواسته های بحق و مطالبه های دیرینه مردم بخش کلات مورموری بعد سال ها انتظار برآورده شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار