مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور با بیان اینکه مفاهیم قرآن راهی برای اصلاح و بازپروری انسان است گفت: بسیاری از انحرافات زندانیان به واسطه دوری از قرآن کریم بوده است.
کد خبر: ۶۱۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 31 May 2018

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور از مجموعه فعالیت‌های زندان مرکزی یزد بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی با حضور در برنامه‌های قرآنی مددجویان زندان مرکزی استان یزد که به مناسبت ماه مبارک رمضان در اندرزگاه‌ها برگزار می‌شود با اشاره به تأثیر تلاوت قرآن کریم در روح و روان انسان‌ها اظهار داشت: انس با قرآن و توجه به مفاهیمی که خداوند در آیات برای بندگان قرار داده، راهی برای اصلاح و بازپروری انسان است.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور با بیان اینکه بسیاری از انحرافات زندانیان به واسطه دوری از قرآن کریم بوده است گفت: این مسئله را در این سال‌های زندانبانی و ارتباط با زندانیان به دست آوردم و به این نتیجه هم رسیدم که بدون شک قرآن کریم در بازگشت سعادتمندانه افراد به جامعه نقش حائز اهمیت و در خود توجهی دارد.

وی اصلاح و تربیت مددجویان را جزء اهداف عالیه سازمان زندان‌ها عنوان و تصریح کرد: اجرای برنامه تربیتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف سازمانی باید مورد توجه مسئولان زندان‌ها قرار گیرد و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در پایان این بازدید در دفتر یادبود کانون اصلاح و تربیت یزد، چنین نوشت:

از کانون اصلاح و تربیت یزد بازدید کردیم و فضای دل انگیز و سنتی مجموعه فرهنگی منظم و تمیز و فعالیت مجموعه کانون سرودها و هنری مددجویان که در برنامه نسیم مهر "جشن ویژه حمایت از خانواده زندانیان " هم انجام گردید شایسته تقدیر و تشکر می‌باشد.

رستمی همچنین در ادامه از سایر اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان مرکزی یزد بازدید و با مددجویان بخش‌های مختلف گفتگو کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار