رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول بیان کرد:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: با توجه به افزایش چند درصدی قیمت برخی اقلام ضروری، در بازرسی های انجام شده از سوی این اداره، ۱۰۳ فقره تخلف به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۱۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 01 June 2018

محراب عبدالهی اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان ۱۵ تن شکر، ۲۴ تن برنج، ۵۰ تن مرغ و دو تن تخم مرغ به بازار دزفول تزریق شده و در صورت نیاز این اقلام همچنین تامین می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت قیمت مرغ در بازار دزفول خوب است، افزود: مرغ زنده با وزن کمتر از دو کیلو به قیمت هر کیلو ۷۷ هزار و ۵۰۰ تا ۷۸ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول همچنین عنوان کرد: طبق دستور مدیر کل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان، هر گونه افزایش قیمت کالاها غیرقانونی است و کمیسیون نظارت صنعت و معدن قیمت ها را کارشناسی می کند.

عبدالهی افزود: این موضوع به اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول نیز ابلاغ شده و در صورت مشاهده افزایش قیمت به ویژه به بهانه افزایش نرخ ارز با عوامل آن برخورد خواهد شد.

وی گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش چند درصدی قیمت برخی اقلام ضروری بودیم که اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت در بازرسی انجام شده، ۱۰۳ فقره تخلف صنفی را ثبت کرد که به پرداخت ۶۰۷ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

عبدالهی تاکید کرد: با این وجود، اعمال فشار نمی تواند راهکاری قطعی برای افزایش قیمت ها باشد و تنها به صورت مقطعی جوابگو است؛ بنابراین باید تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار