رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر کرمانشاه از میدان آیت‌الله کاشانی آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مسجد جامع ختم می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،عباس سروری در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)‌، اظهار داشت: اعزام عمومی زائران به حرم مطهر به دلیل این که در ماه رمضان هستیم همچون سال گذشته انجام نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: امسال در مساجد و محافل جمع‌خوانی قرآن در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه که همزمان با لیالی‌قدر است، مراسم ویژه‌ ارتحال برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم عصر روز چهاردهم در مسجد جامع اشاره کرد و افزود: این مراسم از ساعت 18:30 دقیقه تا وقت نماز مغرب و عشا ادامه دارد و بعد از نماز مراسم افطاری برگزار خواهد شد.

به گفته سروری، مراسم ویژه 15 خرداد نیز ساعت 18:30 دقیقه در مسجد النبی طاق‌بستان کرمانشاه تا نماز مغربو عشا و در ادامه با مراسم افطاری خاتمه می‌یابد.

این مسؤول تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی، چاپ کتابچه و بروشور، نشست‌های تخصصی و... از جمله برنامه‌های اجرایی سالگرد رحلت امام خمینی‌(ره) است.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس در استان، اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد قدس استان کرمانشاه در مرکز استان راس ساعت 11 از میدان آیت‌الله کاشانی آغاز شده و با حضور مومنان روزه‌دار در مسجد جامع ختم می‌شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار