معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از همراهی خوب مردم و اصناف کرمانشاه با روزه داران و حفظ حرمت های ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 29 May 2018

به گزارش تابناکپا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: در 12 روزی که از آغاز ماه مبارک رمضان می گذرد مردم کرمانشاه به خوبی حرمت دار ماه مبارک رمضان بوده اند و روزه خواری در ملاء عام به حداقل ممکن رسیده است.

وی افزود: چه افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند روزه بگیرند و چه اصناف در حوزه موادغذایی و نوشیدنی همراه با مردم روزه دار حرمت ماه مبارک رمضان را به خوبی نگه داشته و از روزه خواری و ارائه خدمات به مردم تا پیش از اذان مغرب خودداری کرده اند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان ساخت: البته برخی از اصناف نیز با کسب مجوز از اداره نظارت بر اماکن پلیس به مسافران و افرادی که به خاطر عذرشرعی از گرفتن روزه معاف بوده اند به گونه ای که حمل بر روزه خواری نباشد با استتار مغازه خود خدمات لازم را ارائه کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پلیس با معدود افرادی هم که در ملاء عام طی این مدت روزه خواری کرده اند ابتدا تذکرات لازم را داده و سپس در صورت نیاز برخورد کرده است.

وی در ادامه پلیس را همراه و یاور مردم در همه زمینه ها دانست و افزود: برخورد با هنجارشکنان همواره در اولویت کار پلیس قرار داشته است و ماموران برای احقاق حقوق شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سرهنگ آمویی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ عموم مردم در ماه پرخیروبرکت رمضان از فیوضات این ماه برخوردار و شرایطی که توسط پلیس برای این مهم فراهم شده مورد رضایت عموم شهروندان قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار