سخنگوی هیات گلف:
سخنگوی هیات گلف خوزستان با انتقاد نسبت به اعضای فعلی کمیته فنی فدراسیون، گفت: سرپرست فدراسیون باید نسبت به اعضای کمیته فنی بازنگری کند و چرا وقتی 90 درصد گلف کشور از خوزستان است، هیچ عضوی از این استان در این کمیته وجود ندارد؟ آن‌ها نباید به سادگی از حق خوزستان بگذرند.
کد خبر: ۶۱۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 29 May 2018

جهاد زرگانی با انتقاد نسبت به اعضای غیرحرفه‌ای کمیته فنی فدراسیون گلف، اظهارکرد: در سال 92، کمیته فنی فدراسیون تشکیل شد که آن زمان رییس و دو عضو آن از خوزستان بودند ولی در همان سال این کمیته به دلایلی نامشخص، منحل و از آن به بعد به صورت شورا و با حضور افراد غیرتخصصی اداره و در خصوص مسایل فنی تصمیم‌گیری می‌شد.

وی ادامه داد: همین موضوع نیز به ملی‌پوشان و گلف‌بازان خوزستانی ضربه وارد کرد، چرا که قانون‌هایی وضع می‌شد که در هیچ جای دنیا وجود نداشت. در واقع آن‌ها با این قوانین تنها می‌خواستند همیشه یک نفر در تیم‌ملی باشد و همان نفر نیز به مسابقات اعزام شود. تا کی کمیته فنی فدراسیون باید در حق خوزستان نامهربانی کند.

سخنگوی هیات گلف خوزستان گفت: هنوز هم قانون‌هایی توسط این شورا وضع می‌شود که واقعا خنده‌دار است. اکنون سوال هیات گلف خوزستان این است که چه کسی اعضای فعلی کمیته فنی یا همان شورای فنی فدراسیون را معرفی کرده است؟ در هر صورت در حالی‌که این کمیته باید از افراد متخصص تشکیل شود، توسط افرادی که اهل فن نیستند، اداره می‌شود.

وی عنوان کرد: حق گلف خوزستان در حالی ضایع شده است که خوزستان قطب گلف کشور محسوب می‌شود و بیشتر ورزشکاران این رشته و تیم‌های لیگ برتری کشور از استان خوزستان هستند. انتظار می‌رود با توجه به این‌که آقای منتقمی سرپرست فدراسیون، چهره‌ای شناخته شده و با سابقه در ورزش است به این موضوع ورود کند و نگذارد بیش از این حق خوزستان ضایع شود.

زرگانی خاطرنشان‌کرد: با آمدن منتقمی به عنوان سرپرست فدراسیون، وزن فدراسیون بالا رفته است زیرا او ارتباطات بسیار خوبی دارد و اکنون اگر او نظارت بیشتری روی اعضای کمیته فنی داشته باشد، شرایط بهتر می‌شود و حق استان فعالی همچون خوزستان هم ضایع نخواهد شد. آقای منتقمی باید نسبت به اعضای کمیته فنی بازنگری کند. سوال من این است چرا وقتی 90 درصد گلف کشور از خوزستان تشکیل می‌شود، هیچ عضوی از این استان در این کمیته وجود ندارد؟ باید حق خوزستان داده شود و نباید به سادگی از حق این استان بگذرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار