مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش 15 درصدی کرایه کامیون‌داران کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: پیگیر مطالبات کامیون‌داران هستیم.
کد خبر: ۶۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 26 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بهمن خسروانی ، با اشاره به مطالبات و اعتراضاتی که کامیون‌داران کرمانشاه به مانند سایر نقاط کشور دارند، گفت: خواسته اصلی این صنف کنترل قیمت‌ کالا و خدمات مورد نیاز آنها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها است. برای مثال قیمت لاستیک و حق بیمه کامیون‌داران افزایش زیادی داشته است.

خسروانی با بیان اینکه تعیین کرایه کامیون‌داران چند سالی است به بخش خصوصی شامل انجمن صنفی رانندگان و انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات واگذار شده، بیان کرد: این انجمن‌ها تا قبل از سال 91 رقمی را به عنوان افزایش کرایه برای کامیون‌داران لحاظ می‌کردند، اما از سال 91 تاکنون هیچ افزایش کرایه برای رانندگان در نظر گرفته نگرفته اند.

وی با بیان اینکه کامیون داران عنوان می‌کنند که افزایش هزینه‌ها با میزان کرایه حمل همخوانی ندارد، تاکید کرد: این امر باعث شده کار کردن با کامیون برای آنها صرفه اقتصادی نداشته باشد و به صورت سراسری دست به اعتراض بزنند و مطالبات خود را پیگیری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پیگیری جدی مطالبات این قشر خبر داد و عنوان کرد: در کرمانشاه هم همزمان با سراسر کشور افزایش کرایه 15 درصدی برای رانندگان تعیین شده است.

وی این افزایش را علی‌الحساب خواند و گفت: اگر باز هم در کشور افزایشی رخ دهد، در کرمانشاه هم افزایش کرایه حمل را خواهیم داشت.

خسروانی افزود: سایر مطالبات از جمله حق بیمه تامین اجتماعی نیز پیگیری خواهد شد.

وی درباره پیامد اعتراض کامیون‌داران بر وضعیت حمل و نقل نیز اظهار کرد: قطعا این اعتراض در برخی زمینه‌ها مانند حمل و نقل میوه و تره‌بار، حمل سوخت و ... بی تاثیر نیست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار