۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو در شهرستان لاهیجان/طرح توسعه بوم‌گردی مجدانه و به خوبی دنبال می شود

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار گردید.

تابناک / امیرجانبازی در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار گردید که تعداد کل طرح های معرفی شده به کمیته فنی شهرستان تا تاریخ 97/03/02، 230 طرح به میزان 603 هزار و 50میلیون ریال می‌باشد که در صورت تصویب برای 1304 نفر فرصت شغلی ایجاد میشود.

وی در ادامه گفت: در اشتغال روستایی 207 طرح به مبلغ 52هزار و 700 میلیون ریال با اشتغال زایی 1134 نفر و در طرح فراگیر 23 طرح بالغ بر 82 هزار و 150میلیون ریال با اشتغال زایی 170 نفر ارسال گردید.

جانبازی افزود: بررسی طرح‌های ارسالی به استان و صدور مجوزها در صورت عدم مشکل قانونی سریعتر انجام شود.

کارگروه اشتغال لاهیجان

طرح توسعه بوم‌گردی مجدانه و به خوبی دنبال می شود

وی در پایان گفت: طرح توسعه بوم‌گردی درشهرستان مجدانه و به خوبی دنبال می شود و در آینده نزدیک تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

در ادامه مدیرکل کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استان گفت: شهرستان لاهیجان منظم و کارشناسانه ترین جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح استان برگزار نمود.

فرزام صفت افزود: علت حضور در جلسات شهرستانی رفع مشکلات و موانع میباشد و گزارش این جلسات روزانه توسط استاندار محترم پیگیری میشود.

وی در پایان گفت: متقاضی باید بداند که هدف این طرح اشتغال زایی و تولید میباشد و دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان نقش اول در راهنمایی و هدایت متقاضیان را عهده دار هستند.