مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از برگزاری جشن گلریزان آزادسازی تعداد از زندانیان جرائم غیرعمد استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بابک ترابی  با بیان اینکه ستاد دیه کرمانشاه امسال نیز همانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان خواهد کرد، افزود: این جشن روز 9 خرداد مصادف با 14 رمضان - سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)- با حضور مسئولین استانی، نماینده ستاد دیه کشور و خیرینی از اقشار مختلف در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی هایی با صدا و سیمای مرکز استان و مسئولین شهرستان ها داشته ایم تا با اطلاع رسانی مناسب‌تر شاهد جذب کمک های مردمی بیشتری باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه با اشاره به آزادی 178 زندانی جرائم غیرعمد استان طی سال گذشته، تصریح کرد: این تعداد شامل 169 نفر مرد و 9 نفر زن بودند که با کمک ستاد دیه و خیرین استان آزاد شدند.

به گفته این مسئول زندانیان جرائم غیرعمد واجدشرایط آزادی شامل زندانیان دیه، حوادث کارگاهی، مالی غیرکلاهبرداری، مهریه و نفقه هستند.

وی تاکید کرد: در مجموع هزینه مالی آزادسازی 178زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته 16 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که از این میزان چهار میلیارد و 300 میلیون تومان را توانستیم از شکات پرونده ها عفو و تخفیف بگیریم.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته حدود یک میلیارد و 600 تومان تسهیلات به زندانیان و یا خیرینی که قصدکمک داشتند، اعطا شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار