جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح ۱۴۶ فقره سرقت کشف و ۹۱ سارق نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 21 May 2018

به گزارش خبرنگارتابناک، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان کرمانشاه در طول یک هفته برگزار و نتایج مختلفی نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: از ۱۴۶ فقره سرقت کشف شده، ۳۳ فقره مربوط به داخل خودرو، ۲۹ فقره مربوط به قطعات خودرو، ۲۷ فقره مربوط به سرقت خودرو و ۵۷ فقره نیز مربوط به سایر عناوین سرقت بوده است.

سرهنگ مرزبانی اظهار کرد: این سرقت‌ها توسط ۹۰ سارق انجام که همگی دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده راهی دادگاه برای صدور احکام مناسب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر را نیز از دیگر برنامه‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: در این راستا ۶۱ نفر از این افراد دستگیر و از آن‌ها حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش از دیگر برنامه‌های اجرا شده در طرح بود که ۱۳ نفر از آن‌ها که به ایجلاد ناامنی و مزاحمت پرداخته بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: برخورد با کالای قاچاق نیز در دستور کار ماموران شهرستان کرمانشاه قرار گرفت و در عملیات‌های جداگانه توانستند ۳۵ قاچاقچی را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری کرد: این تعداد از قاچاقچیان قصد انتقال و یا توزیع ۷ هزار و ۵۸۹ قلم انواع لوازم آرایشی، ۲۹ قلم انواع لوازم خانگی، ۲۴۱ کیلو انواع شکلات، ۲۰ کیلو چای قاچاق و بیش از ۵ تن روغن حیوانی غیرمجاز را اداشتند که ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: توقیف ۲۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف کع عمدتا فاقد مدارک قانونی بودند از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.

سرهنگ مرزبانی در پایان با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اظهار داشت: اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار