مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: محدودیتی در توزیع اقلام پروتئینی در استان نداریم، چنانچه تقاضا بیش از میزان توزیع شده باشد، حتما محصولات مصرفی به بازار تزریق می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،اسماعیل پرویزی‌فر  با اشاره به اجرای طرح ضیافت از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان برای کنترل قیمت‌ها در استان، اظهار داشت: محدودیتی در توزیع اقلام پروتئینی در استان نداریم و به میزان لازم در شهرستان‌ها نیز توزیع می‌شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به سهمیه 400 تنی گوشت مرغ منجمد برای این استان، گفت: توزیع در 12 فروشگاه‌های بزرگ و مراکز پرمصرف از جمله مجتمع میلاد واقع در میدان آزادی صورت می‌گیرد.

وی نرخ مصوب دولتی گوشت مرغ برای مصرف‌کننده را 6 هزار و 200 تومان اعلام و بیان کرد: در طی ماه مبارک رمضان توزیع 40 تن گوشت قرمر منجمد به ازای هر کیلوگرم 23 هزار تومان برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است.

پرویزی‌فر به توزیع 30 تن تخم‌مرغ در این مدت اشاره کرد و افزود: تخم مرغ نیز با قیمت هر شانه 12 هزار 600 تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد چنانچه تقاضا بیش از این میزان باشد، حتما محصولات مصرفی به بازار تزریق می‌شود و کمبودی در این خصوص نداریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار