مسؤول اداره اعزام سازمان تبلیعات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید به وظیفه مبلغان و مبلغه‌ها در راستای حمایت و خرید کالای ایرانی، گفت: دشمنان می‌خواهند در زمینه اقتصادی، به نظام چالش وارد کنند.
کد خبر: ۶۰۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 17 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجتبی بیات در همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: حضور مبلغان و روحانیان در استان کرمانشاه به عنوان امری ضروری همانند جهاد است.

مسؤول اداره اعزام سازمان تبلیعات اسلامی استان کرمانشاه حضور مبلغان در این استان را در طول سال‌های گذشته بیشتر و پرنگ‌تر از استان‌های دیگر عنوان کرد و گفت: مبلغان باید
مردم را با احکام الهی آشنا کنند و قرآن، اسلام و منویات مقام معظم رهبری تبلیغ و ترویج دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی برنامه‌هایی دارند، افزود: طلاب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی به سخنرانی بپردازند، چرا که دشمن می‌خواهد در زمینه اقتصادی نظام را به چالش بکشاند.

بیات خاطرنشان کرد: دشمنان نزدیک چهل سال است که تنوانستند علیه نطام کاری از پیش ببرند و تا زمانی که مردم در زیرسایه ولایت هستند آن‌ها به اهداف خود نمی‌رسند.

به گفته این مسؤول، وظیفه مبلغان تبیین جایگاه ولی‌فقیه، آگاه ساختن و اطلاع‌رسانی به مردم است.

وی تبیین فرهنگ مقاومت را از دیگر وظایف مبلغان و مبلغه‌ها دانست و تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی در دنیا عزت دارند به‌خاطر مقاومت است و همچنین در برابر مسایل نو و خرافات‌ها باید احکام دقیق اسلام به مردم گفته شود.

بیات با بیان اینکه مجری اعزام مبلغان سازمان تبلیعات اسلامی است، افزود: مبلغان برای گرفتن گواهی‌نامه باید در سامانه سجام(سامانه اعزام مبلغ) ثبت‌نام کنند تا کد آن‌ها در سامانه ثبت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار