طی حکمی از سوی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان یزد، سرپرست جدید هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بافق معرفی شد.
کد خبر: ۶۰۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 17 May 2018

طی حکمی از طرف رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد مهناز عباسی به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بافق معرفی و منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم مهناز عباسی

احتراما با توجه به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و نظر به سوابق جنابعالی به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بافق منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی رهین توفیق و تائید باشید.

شایان ذکر است سرکار خانم عباسی فوق لیسانس حقوق، مدرس دانشگاه و نایب رئیسی هیئت تکواندو شهرستنان بافق را در سوابق خود دارد.

مراسم اعطای حکم مسئولیت وی صبح امروز در اداره ورزش و جوانان و با حضور رضا نارگانی و دیگر کارشناسان این اداره برگزار شد.

در این مراسم نارگانی ضمن قدردانی از زحمات محمد رضا کاظمی رئیس اسبق هیات همگانی شهرستان بافق گفت: از همراهی، همکاری و حمایت همه جانبه محمد رضا کاظمی در طول مدت مسئولیت در هیات همگانی قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه کاظمی به دلیل مشغله کاری در باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن استعفا داد افزود:بعد از استعفا رئیس هیئت، بنده یکی از بانوان توانمند شهرستان را که مدتی نیز به عنوان نایب رئیس هیئت تکواندو فعالیت می‌نمود پیشنهاد دادم چرا که معتقدم بانوان توامندی خوبی را در مدیریت حوزه ورزش دارا هستند.

آنچه واضح است در ابعاد مختلف ورزشی جنسیت در قالب برنامه ریزی ها، محلی از اعراب ندارد و اهمیت توجه به توانمندی ورزش بانوان و حتی توانمندی‌های مدیریتی زنان در حوزه ورزش از جدی‌ترین رویکرد‌های وزارت ورزش و جوانان است تا توسعه متوازن ورزش را رقم بزنیم و جامعه ورزش را برای نقش آفرینی در ایرانی پرافتخار، سالم و با نشاط مهیا کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار