همزمان با ماه مبارک رمضان یادواره 18 شهید روستای اندبیل خلخال در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 12 July 2015

به گزارش خبر گزاری فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور خانواده معظم شهدا‌، مسئولان شهرستان خلخال و اهالی روستای اندبیل و شهر خلخال یادواره 18 شهید والامقام روستای اندبیل در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی عابدی در جمع اهالی اظهار کرد: علت ماندگاری و اینکه شهدا هیچ وقت فراموش نمی‌شوند ولایت‌پذیری شهدا است.

وی افزود: در مطالعه وصیت‌نامه شهدا متوجه می‌شویم که شهدا تسلیم محض رضای خداوند بوده‌اند و در راه شهادت با اخلاص قدم برداشته‌اند.

عابدی یکی از ویژگی‌های جای‌گیری محبت شهدا در دل مردم را صداقت شهدا و مجاهدت شجاعانه آنها در دفاع از تمامیت ارضی کشور اعلام کرد.

وی خطاب به خانواده معظم شهدا و اهالی گفت: مردم بدانند که در جنگ سخت دشمن مشخص و هدف مشخص بود، ولی در جنگ نرمی که دشمن با هزینه سنگین تدارک دیده دشمن نیز مشخص نبوده و مرز نیز مشخص نیست و دشمن تا پای خانه‌ها آمده است، که باید خانواده‌ها با الگوگیری از بصیرت و دشمن‌شناسی شهدا در مقابل آسیب‌های جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه شهدا، قرائت تواشیح، قرائت دکلمه و مداحی از سایر بخش‌های این یادواره مهم بود.

به گزارش فارس، در دوران هشت سال دفاع مقدس 18 شهید از روستای اندبیل در عملیات‌های مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار