شهردار محمدیه:
شهردار محمدیه گفت: با شناختی که از مناطق مهرگان و محمدیه وجوددارد برای حل مشکلات و نیازهای آنان برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 13 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مریم نخستین در جلسه معارفه شهردار محمدیه که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری نیایش شهر محمدیه برگزار شد اظهار کرد: از اعتماد اعضای شورا و حمایت های امام جمعه شهر محمدیه و معتمدبن شهر تشکر می کنیم وامیدوارم بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم ضمن اینکه  امیدوارم بتوانم با لطف الهی و کمک همه جانبه مردم و مسئولان این مسئولیت سنگین را به خوبی انجام دهم .

این مسئول تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از همه تجرببات و تخصص در راه اعتلا و یشرفت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان گام برداریم و این هدف تنها با همسویی و همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

نخستین نقش رسانه های گروهی را درتوسعه شهری و همچنبن کمک به پیشبرد اهداف برنامه های مدیریت شهزی مهم دانست و گفت: از همه خبرنگاران انتظار همراهی داریم تا بتوانیم با کمک فعالان رسانه ای مسیر خدمت به مردم را هموار کنیم.

شهردار محمدیه به تکمیل و ادامه پروژه های نیمه تمام و یا در دست اقدام هم اشاره و گفت: با هماهنگی و  شورا نسبت به تسریع ساخت و ادامه پروژه ها نیز با برنامه ریزی دقیق و منظم خواهیم پرداخت.

وی حل مشکلات مردم محمدیه و مهرگان را از الویت های خود در دوره مدیریت جدید دانست و اظهار کرد: با شناختی که از این مناطق داریم برای حل مشکلات و نیازهای مردم برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت تا ساکنان این شهرها راضی شوند.

شهردار محمدیه گفت: مسائل فرهنگی و اجتماعی در اولویت دیگر شهرداری خواهد بود و با تقویت برنامه های مهم فرهنگی و اجتماعی به ویژه ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های متنوع برای شهروندان درنقاط مختلف رضایت شهروندان را جلب کرده و شور ونشاط را در شهر افزایش می دهیم.

در ادامه این مراسم ضمن تشکر از مافی سرپرست سابق، مریم نخستین به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار