اقتدار و امنیت بی نظیر امروز ایران اسلامی مرهون آینده نگری ولی فقیه، مردمی دانا و فهیم و حضور نیروهای مسلح مقتدر است.
کد خبر: ۶۰۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 10 May 2018

به گزارش تابناک : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار و امنیت بی نظیر امروز ایران اسلامی مرهون آینده نگری ولی فقیه، مردمی دانا و فهیم و حضور نیروهای مسلح مقتدر است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در همایش کارکنان قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در مشهد افزود: صراط مستقیم، راه پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است و امروز که آنها نیستند ولی امر مسلمین و ولی فقیه باعث می شود اقتداری داشته باشیم که ریشه در معنویت و مردم دارد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک گفت: همه دنیا به نوعی در برابر این رفتار موضع گرفتند و برخی هم به حال ایران اسلامی تاسف خوردند اما رهبر معظم انقلاب فرمودند:" ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند".

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز با وحدت و همدلی نیروهای مسلح همه اهداف و نیت های دشمن نقش برآب شده و ایران از اقتدار بی نظیر برخوردار است و با جرات می توانیم در مقابل زورمندترین کشورهای دنیا بایستیم و حرف خود را به کرسی بنشانیم.

امیر حیدری با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش به عنوان یک قدرت دفاعی و قدرت بزرگ ارتش است گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری از اصول مهم نیروی زمینی ارتش است

وی افزود: بهبود وضع معیشتی و رفاه کارکنان نیروی زمینی ارتش، مورد توجه رهبر معظم انقلاب و جزو برنامه های ارتش است که با این هدف طرح ها و برنامه های مختلف اجرا می شود.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار