حجت الاسلام ارزانی:
تابناک: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس آمارهای رسمی از کشورهای اروپایی و آمریکا (جهان غرب) دین اسلام نخستین دینی است که بیشترین مقبولیت و استقبال را در بین مردم این کشورها داشته است.
کد خبر: ۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ 22 January 2015
به گزارش تابناک حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در گفتگو با  مهر در خصوص توهین نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلام اظهار داشت: در سال های اخیر یکی از مباحثی که جهان غرب با آن مواجه شده توجه مردم دنیا به سمت اسلام است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر توجه مردم جهان غرب به دین اسلام بسیار شده است، بیان داشت: در زمان حاضر دین اسلام بیشترین مقبولیت و استقبال را نسبت به سایر ادیان در بین مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد.

این مبلغ بین المللی خاطرنشان کرد: بدنبال بررسی این موضوع که چه آموزه هایی در دین اسلام وجود دارد که مردم جهان غرب با اندیشه‌های لیبرالیسم و دموکراسی به سبک غرب و اومانیسمی به سمت آن می‌روند تنها به این می‌رسیم کرامت و منزلتی که اسلام برای بشریت قائل است و انسانی که ولایت خدا را پذیرفته ولایت شیطان را نمی پذیرد و زیر بار استبداد و زور نمی‌رود از دلایل پذیرش اسلام از سوی مردم جهان غرب است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام با چنین گفتمان و ایدئولوژی توانسته جذابترین دین در مقابل سایر ادیان برای مردم غرب باشد.

حجت الاسلام ارزانی گفت: جهان غرب هیچگاه با آئین و مراسم دین اسلام مشکلی نداشته و ندارد و همچون سایر ادیان زمینه را برای برگزاری آئین‌های اسلام بازگذاشته و تنها مشکل آنها با خط فکری و اندیشه های مسلمان است.

وی با بیان اینکه هیچ گاه جهان غرب با مسامحه و مصالحه که جزو رویه اصلی اسلام است مخالفت نداشته است، بیان کرد: موضع گیری جهان غرب با فکر و اندیشه مسلمان است و برای مقابله با آن از حربه‌های مختلفی از جمله قدرت رسانه های خود استفاده کرده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: چاپ مقالات و ساخت فیلم‌ها و کاریکاتور علیه نبی مکرم اسلام که در گذشته شاهد این حرکت شنیع از سوی برخی از رسانه های غرض ورز هلند بودیم و امروز این اقدام از سوی کاریکاتوریست فرانسه انجام گرفته است یک چرخه‌ای است که بسیار هوشمندانه از سوی دشمنان اسلام بر علیه قرآن و پیغمبر مسلمین صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: این دست اقدامات جز اینکه وحدت را بین مسلمان زیاده کرده و همدلی را افزایش داده باعث شده که از توان فضای مجازی برای معرفی بهتر نبی اکرم (ص) استفاده شود و ساحت مقدس پیامبر اکرم را به زبان های خارجی به جهانیان اعلام کنیم و همچنین از این ابزار برای پاسخ دادن به شبهات ذهنی جوانان استفاده کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار