مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: حدود نیمی از مدارس این شهرستان به مرمت و بازسازی نیاز دارند که باید بخش خصوصی و خیران، دولت را در این زمینه یاری دهند.
کد خبر: ۵۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 03 May 2018

سید علی کارآموز، با اشاره به اینکه قدمت برخی از مدارس افزون بر 40 سال است افزود: برای مرمت مدارس فرسوده در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: دولت همه ساله برای مرمت مدارس فرسوده اعتباراتی اختصاص می دهد ولی کافی نیست و باید همانند گذشته خیران و بخش خصوصی برای بازسازی آنها همکاری کنند.
این مسوول با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 2 مدرسه خیری در شهرستان به بهره برداری رسیده ابراز امیدواری کرد همکاری خیران در سال تحصیلی جاری همچنان ادامه داشته باشد.
کارآموز به موفقیت های آموزش و پرورش مهریز در سال گذشته اشاره و مهمترین آنها را قبولی 62 نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در کنکور سراسری و کسب رتبه های زیر هزار ذکر کرد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش مهریز در سه سال متوالی در فعالیت های پروژه مهر و در توسعه نهضت سوادآموزی رتبه برتر استان یزد را کسب کرده و دانش آموزان در مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی رتبه های برتر استان را کسب کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار