فرماندار یزد در پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت‌ماه روز ملی شورا‌ها را به اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان یزد تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 29 April 2018

 متن کامل پیام «مصطفی سالاری» بدین شرح است:

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم
صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شورا‌های اسلامی در نهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ درواقع بیانگر اراده نظام جمهوری اسلامی ایران در سپردن مسئولیت مدیریت شهر‌ها و روستا‌ها به مردم بود که توانست فصل جدیدی را در بالا بردن سطح مشارکت عمومی اقشار جامعه در امور مختلف ایجاد نماید.

خوشبختانه با روی کار آمدن دولت هفتم و تقویت حس مشارکت گرایانه دولت که ناشی از شعار‌ها و برنامه‌های دولت بود اولین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا با رأی مردم انتخاب و آغاز به کارکرد.

افزایش و ارتقاء مشارکت در جامعه را به‌عنوان مهم‌ترین هدف و فلسفه وجودی شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توان نام برد و بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شورا‌ها تنها نهاد اجتماعی هستند که همه ابعاد زندگی افراد جامعه را در برگرفته و زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

اینجانب نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی شورا‌های اسلامی را به اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان تبریک گفته و امیدوارم در سال «حمایت از کالای ایرانی»، شورا‌های اسلامی به‌عنوان حلقه‌های رابط دولت و مردم با داشتن سرمایه عظیم اعتماد عمومی و با تکیه بر اصل وظیفه‌شناسی و بهره‌مندی از خرد جمعی و نظرات کارشناسی در راستای تحقق اهداف این شعار موفق و مؤید باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار