معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری حدود 300 دوره آموزشی در طرح خادم گفت: در این طرح برای بیش از 600 خانوار دوره آموزشی برگزار شده است که حدود 10 هزار نفر آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۵۹۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 28 April 2018

به گزارش تابناک قم، محمد علی علیمردانی ظهر امروز به مناسبت هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: عموم مردم سرمایه هستند، در حوزه هلال احمر به فرد بعنوان سرمایه‌های اجتماعی توجه می‌شود که در قسمت‌های مختلف توانایی خدمت دارند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: داوطلبان حلقه‌های اتصال بین مراکز خدمت رسانی ومردم نیازمند خدمت هستند، این افراد یک وظیفه‌ اجتماعی را پذیرفته‌اند و در آن حوزه فعالیت نوع دوستانه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها در مورد تبلیغات در حوزه تجهیزات پزشکی است ادامه داد:در سطح شهر قسمت‌هایی را برای اطلاع رسانی به مردم در مورد این تجهیزات در نظر گرفته‌ایم که با نصب بنرهایی این کار انجام می‌شود.

علیمردانی با اشاره به طرح همای رحمت گفت: در این طرح فعالیت‌هایی ازجمله تهیه سبد کالای مورد نیاز خانوارهای تحت پوشش هلال احمر واهدای به آن‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری حدود 300 دوره آموزشی در طرح خادم گفت: در این طرح برای بیش از 600 خانوار دوره آموزشی برگزار شده است که حدود 10 هزار نفر آموزش دیده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار