دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اعتبار راه اندازی ۱۰۰ خانه ورزش روستایی در استان را از وزارت کشور گرفته ایم.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی شمشیری  به تاکیدات مقام معظم رهبری و نیز سیاست های کلان کشوری
در خصوص اولویت بخشیدن به مسئله مقابله با مواد مخدر و اعتیاد اشاره کرد و افزود: از آنجایی که اعتیاد به مواد مخدر یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی کشور است، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در بحث پیشگیری باجدیت ورود کرده است.

وی اظهار کرد: در این راستا حدود 50 درصد از اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه پیشگیری صرف می شود.

وی با بیان اینکه هزینه های بهبود یک معتاد چندین برابر هزینه پیشگیری است، عنوان کرد: هرچند در حوزه مقابله بامواد مخدر و اعتیاد همانند سال های گذشته با قدرت فعالیت خود را ادامه می دهیم، اما در بحث پیشگیری با تمام توان برنامه های فرهنگی مختلفی را در سطح استان اجرا می کنیم.

شمشیری راه اندازی خانه های ورزش روستایی را از جمله ابزارهای غنی سازی اوقات فراغت جوانان روستایی به منظور پیشگیری از گرایش آنان به سمت مواد مخدر عنوان کرد و یادآور شد: در این رابطه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اعتبارات خرید تجهیزات 10 خانه ورزش روستایی استان را در سال گذشته و 22 خانه ورزش روستایی را در دو ماهه اول امسال تامین کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وزارت کشور امسال برای راه اندازی 15 خانه ورزش روستایی در هر استان کشور اعتبار تخصیص داده، اما با پیگیری هایی که انجام دادیم توانستیم اعتبار راه اندازی 100 خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه را بگیریم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار