فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۷۳ فقره سرقت و دستگیری ۵۴۷ سارق در طول یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: این کشفیات و دستگیری‌ها در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفت و در طول سال نیز در چندین مرحله اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرقت انجام شده مربوط به قطعات خودرو با ۱۷۴ مورد، وسایل داخل خودرو با ۱۵۴ مورد و اماکن خصوصی با ۴۶ فقره می‌باشد.

سرهنگ حسین براری همچنین از توقیف ۷۷۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در طح ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد و افزود: در این راستا ۶۵۴ مواد فروش و معتاد دستگیر و به مراجع قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری ۶۱ قاچاقچی کالا نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در طرح ارتقای امنیت اجتماعی بود که توسط ماموران اجرایی شد.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار