دبیر کارگروه و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تلاش این سازمان و بخش‌های مربوطه برای احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 08 July 2015
 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی در حاشیه سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان که به ریاست  استاندار هرمزگان و اعضای کارگروه برگزار شد، با اشاره به مصوبات نشست‌های کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: تاکنون هفت جلسه کارشناسی تشکیل و به مشکلات متقاضیان پرداخته شد که در این بین 34 مصوبه کارشناسی انجام و 14 تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین دستگاه‌های اجرائی و واحدهای تولیدی امضا شد.
 
وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بیان داشت: در این نشست‌ها اختلافات واحدهای تولیدی با این دستگاه‌ها، مشکلات نیروی انسانی این واحدها، علل رکود یا توقف آنان مورد بررسی قرار گرفت و برای تسریع در رفع مشکلات و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، اقداماتی انجام شد.
 
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان، اهم اقدامات انجام‌شده در کارگروه کارشناسی را بررسی وضعیت آب شهرک صنعتی شماره یک، بررسی پرونده‌های واحدهای بدهکار بانک مطرح شده در کارگروه و بخشش جرائم دیرکرد این واحدها طبق قرارداد اولیه، بررسی لازم طرح‌ها جهت اعطای تسهیلات از منابع تلفیقی بانک و شرکت شهرک‌های صنعتی و تقسیط بدهی تامین اجتماعی واحدهای صنعتی استان عنوان کرد.
 
قاسمی تلاش برای احیای واحدهای راکد را گامی مهم در راستای جلوگیری از زیان‌دهی این واحدها برشمرد و اظهار داشت: این کار علاوه بر جلوگیری از زیان‌دهی، در رفع مشکل بیکاری که مهم‌ترین مسئله استان است، نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار