کد خبر: ۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 08 July 2015
قائم مقام معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز از تشکیل کمیته های تخصصی به منظور تبلیغات موثر در کاهش آسیب های فصل سفر خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فانی در نهمین جلسه کارگروه ایمنی،حمل و نقل و سوانح رانندگی استان البرز که عصر امروز در استانداری البرز برگزار شد، ضمن برررسی دستور العمل وزارت کشور در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی سفرهای تابستانی و اردوهای دانش آموزی گفت: سالهای ۲۰۱۱ لغایت ۲۰۲۰ از سوی سازمان ملل متحد به عنوان دهه ایمنی نام گرفته است. از اینرو کشورهای مختلف سعی در اجرای سیاست هایی برای کسب موفقیت در خصوص ایمنی ترافیک را دنبال می کنند که کشور ایران  نیز برنامه هایی را در این زمینه به وحله اجرا گذاشته است .

فانی در ادامه گفت: بر اساس سیاستهای کارگروه اطلاع رسانی مقرر شده است اقدامات مرتبط با بحث تبلیغاتی ایمنی سفرها در ۴ بازه زمانی به فعلیت گذاشته شود که این ایام عبارتند از آغاز سفرهای نوروزی، ۷ اردیبهشت ماه مصادف با هفته ایمنی،۱۵ روز ابتدا و انتهای تابستان و آبانماه (روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی) و لازم است تا استان ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

این مسئول به این موضوع نیز اشاره داشت که بر اساس تصمیمات جلسه حاضر تصمیم گرفته شد تا کمیته زیرمجموعه کارگروه کاهش سوانح تحت عنوان اطلاع رسانی و تبلیغات با محوریت اداره کل روابط عمومی استانداری البرز و با همکاری روابط عمومی سایر دستگاه تشکیل شده و موضوعاتی همچون دیدن و دیده شدن-سرعت غیر مجاز -صندلی کودک و خواب آلودگی در تبلیغات پر رنگ تراعمال شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات این کمیته ها گامهای موثری در کاهش میزان سوانح برداشته شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار