کد خبر: ۵۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 07 July 2015
 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت :همزمان با ماه مبارک رمضان 45 پایگاه برای حمایت و جذب حامی در این شهرستان ایجاد شده است.
مهرعلی کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ایجاد این تعداد پایگاه، تاکنون 300 حامی برای اکرام ایتام جذب شده اند که هر یک از ایتام 10 حامی دارند.
وی اظهار داشت: این ایتام از کمک های حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند که به منظور یاری رساندن هر چه بیشتر به این کودکان مردم می توانند در محل های مشخص شده حاضر شده و برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و اطعام اقدام کنند.
کلهربا بیان اینکه در شهرستان فردیس 420 یتیم دارای پرونده وجود دارد، گفت: بیش از چهار هزار فرد خیر به ایتام این شهرستان کمک مالی می کنند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس افزود: سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام این شهرستان ماهانه حداقل ٢٠٠ هزار ریال به ازای هر یتیم است.
کلهر بیان کرد: خیرین و نیکوکاران همواره برای برطرف ساختن مشکلات ایتام تحت حمایت در زمینه های مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج در تلاش هستند و به صورت نقدی و غیر نقدی با این نهاد مشارکت می کنند.
وی با قدردانی از مشارکت حامیان در طرح های مختلف فقرزدایی این نهاد، گفت: کمیته امداد درتلاش است تا با اجرای طرح های مختلف علاوه بر ترویج سنت حسنه اسلامی، فرهنگ رسیدگی به همنوعان و احساس مسوولیت نسبت به آنها را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: در ماه مبارک رمضان 300 نفر از ایتام تحت پوشش این نهاد اطعام شدند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس حدود پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.
شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار