مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مرادعلی محمدی، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان ۱۳ فروردین بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتیدفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: اغلب بازدید‌ها از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان در ایام نوروز به صورت خودجوش و خانوادگی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام نوروز اعزام متمرکز به یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب در استان کرمانشاه نداشتیم.گفت: در ایام نوروز بیشتر اعزام‌های کاروانی راهیان نور به جنوب را در این ایام شاهد هستیم.

محمدی اشاره‌ای هم به اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب در نوروز داشت و افزود: نوروز امسال دو هزار نفر به صورت متمرکز وکاروانی به جنوب اعزام شدند که این آمار جدا از آمار افرادی است که به صورت خودجوش و خانوادگی در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب حضور پیدا کرده‌اند.

وی سپس یادمان‌های فعال دفاع مقدس در استان کرمانشاه را شامل یادمان مرصاد، بازی‌دراز، مطلع الفجر پاوه، پادگان ابوذر سرپلذهاب، یادمان شهید بهشتی قصرشیرین و ... عنوان ویادمان‌های مرصاد و بازی‌دراز را پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های دفاع مقدس در نوروز اعلام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه راهیان نور، اظهار کرد: جنگ در استان کرمانشاه آغاز و درهمین استان خاتمه پیدا کرده و این می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه راهیان نور غرب باشد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار