معاون فناوری و اطلاعات اداره کل ثبت احوال استان البرز گفت: ۶۴ درصد از شهروندان البرزی از کارت ملی هوشمند برخوردار شده اند.
کد خبر: ۵۸۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 04 April 2018

به گزارش تابناک : رضا علیپور اظهار کرد: حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان البرز واجد شرایط برای اخذ کارت ملی هوشمند هستند.

وی تصریح کرد: از بین افراد واجد شرایط  تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر موفق به اخذ کارت ملی هوشمند شده اند و حدود یک میلیون نفر دیگرنیز اقدامی در این زمینه نکرده اند.

معاون فناوری و اطلاعات اداره ثبت احوال استان البرز به ضرورت اخذ کارت ملی هوشمند برای تمام اقشار مردم در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید دولت تمامی افراد می بایست تا پایان سال جاری دارای کارت ملی هوشمند شوند.

علیپور با اشاره به استقبال مردم در ۲ سال اخیر از کارت ملی هوشمند گفت: طرح هوشمند شدن کارت های ملی از سال ۹۱ آغاز شد و این فرایند در گذشته حدود ۴ ماه به طول می انجامید.

وی تصریح کرد: این در حالی است که از سال ۹۵ باتوجه به استقبال شهروندان فرایند اخذ کارت ملی هوشمند کاهش یافته و به کمتر از یک ماه رسیده است.

معاون فناوری و اطلاعات اداره ثبت احوال استان البرز در پایان با درخواست از مردم برای اخذ کارت ملی هوشمند گفت: جهت ثبت  برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند. 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار