عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرآموزش وپرورش شهرستان روانسرگفت:از ۲۹ اسفند ماه ۹۶ تا چهارم فروردین ۹۷ تعداد ۸۷ خانوار با ۴۷۱ نفر در مدارس منتخب اسکان آموزش وپرورش این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 26 March 2018

عثمان ویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی پنج مدرسه با 42 اتاق تجهیز و آماده شده است .

ویسی با اشاره به ورود بی شمارگردشگران در شهرستان روانسر گفت : این تعداد گردشگر اسکان داده شده در مدارس نسبت به سال قبلرشد 100درصدی داشته است .

وی ادامه داد خوشبختانه اکثر مهمانان اسکان داده شده از برخورد مسئولان پذیرش و اسکان و امکانات تهیه شده در مدارس اظهار رضایت داشتند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه افزود :مسافران اسکان داده شده به ترتیب بیشترین فراوانی از استان های؛آذربایجان غربی ، کردستان ، البرز و سایر استان های کشور بودند.

ویسی با اشاره به فعالیت دفتر پذیرش واسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش در شهرستان روانسر افزود :دفتر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در دبیرستان پسرانه شهید کاوه مرادی واقع در میدان شهدا روبروی اداره پست روانسر بصورت 24 ساعته آماده پذیرش واسکان مهمانان نوروزی است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر به جاذبه های گردشگری شهرستان روانسر نیز اشاره کرد و گفت :سراب روانسر ، غار قوری قلعه ،غار کاوات ،سراب جاوری ، گوردخمه فرهاد ، ارتفاعات کوه شاهو و چشم اندازهای زیبای جنگلی در بخش شاهو ،گردنه جاده روانسر به کامیاران وزیارتگاه منسوب به اویس القرنی در جاده روانسر به کرمانشاه از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار