مدیرکل پست استان کرمان گفت: تمامی واحدهای پستی دولتی استان در کلیه روزهای تعطیل نوروز به غیر از روزهای اول و سیزدهم فروردین آماده ارائه خدمات پستی به مراجعین است..
کد خبر: ۵۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 14 March 2018

علیرضا اکبری  با اشاره به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت پستی، به مراجعین در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: هماهنگی بین واحد‌های اجرایی و هدایت بهتر عملیات پستی در روز‌های پایانی سال ضرورت دارد.

وی از آمادگی همه جانبه پست استان کرمان در ایام نوروز جهت ارائه خدمات پستی به مراجعین خبر داد و افزود: تمامی واحدهای پستی دولتی استان در کلیه روزهای تعطیل نوروز به غیر از روزهای اول و سیزدهم فروردین آماده ارائه خدمات پستی به مراجعین است.

مدیرکل پست استان عنوان کرد: تمامی واحدهای پستی دولتی استان کرمان از ساعت 9 الی 12 با تنظیم برنامه دقیق و تعیین کشیک مستمر در کلیه فرآیندهای قبول، رهسپاری و توزیع آماده ارائه خدمات پستی به مراجعین است.

وی با اشاره به راه‌اندازی باجه پستی مستقر در میدان گنجعلیخان و توحید(ارگ) کرمان گفت: راه‌اندازی این واحدها جهت رفاه مسافرین نوروزی از 25 اسفندماه تا 12 فروردین ماه 97 آماده ارائه خدمات پستی است.

اکبری از راه‌اندازی پست تلفنی 3693 ویژه ایام نوروز خبر داد و افزود: این سرویس جدید پستی دراین ایام ازساعت 8 الی 24 آماده ارائه کلیه خدمات شامل خرید کلیه اقلام ضروری میوه، شیرینی، غذا، تزریقات، نوبت‌دهی پزشکان، خدمات پستی و ... است.

مدیرکل پست استان گفت: ارائه خدمات نوین پستی به شهروندان و مسافران سهم مهمی در ایجاد رضایت و نیز کاهش سفرهای درون شهری و به تبع آن کاهش مصرف سوخت و آلودگی‌های زیست محیطی دارد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار