استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: به‌تدریج داریم مشکلات شرکت گروه‌ملی را حل می‌کنیم و کارکنان گروه‌ملی باید همکاری کنند تا چرخ این کارخانه به حرکت در بیاید و از حرکت باز نایستد.
کد خبر: ۵۷۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 07 March 2018

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مادران و همسران شهدا کاری کمتر از کار شهدا نکرده‌اند و آن‌ها فضای جامعه را به سمتی بردند که بتوان از الگو گرفتن از شهدا، مسیر زندگی را تعیین کرد و به‌نوعی کار زیرساختی برای تربیت افراد جامعه را مادران و همسران شهدا انجام داده‌اند و توانسته‌اند با تاسی به حضرت زهرا(س) و لطف خداوند این گل‌های نورانی و درخشان را تقدیم اسلام و جامعه کنند که طراحی مسیر زندگی شهدا در رسیدن به شهادت کار این مادران و همسران گرانقدر بوده است.

استاندار خوزستان درباره وضعیت کارکنان شرکت گروه ملی فولاد ایران نیز گفت: روزهای گذشته جلسات مکرری در این زمینه داشتیم و دیروز با هیئت مدیره بانک ملی جلسه داشتیم و قرار شد ال‌سی داخلی باز کنند تا بتوانند مواد اولیه را خرید کنند و موتور کارخانه به حرکت درآید و همچنین تسهیلاتی برای فعال‌سازی خطوط تولید غیرفعال و نیمه فعال در اختیار شرکت قرار بگیرد.

وی افزود: به‌تدریج داریم مشکلات را حل می‌کنیم و کارکنان گروه‌ملی باید همکاری کنند تا چرخ این کارخانه به حرکت در بیاید و از حرکت باز نایستد و وظیفه ما تامین تسهیلات تولید و برخی پیگیری‌های دیگر بود که آن را دنبال کردیم و مدیریت کارخانه یا همان بخش خصوصی مالک شرکت باید باقی موارد را مدیریت و پیگیری کند.

شریعتی بیان کرد: بعضا زنجیره‌های تولید این کارخانه فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد و برخی بخش‌های نیمه فعال آن مانند فولادسازی دوم باید تکمیل شود که این امر نیازمند همکاری مسئولین استان، کارگران، کارمندان و مدیران گروه ملی است تا نوسازی اتفاق بیفتد و از این طریق حرکت مستمر و پایدار را در این شرکت ایجاد کنیم نه اینکه بازهم تسهیلاتی فراهم شود و پس از چند ماه بازهم به حالت نامطلوب بازگردیم.

وی افزود: در صدد هستم که از سرمایه‌گذار حمایت کنیم تا چرخ این کارخانه جوری راه بیفتد که دیگر متوقف نشود.

استاندار خوزستان درباره روند ساخت موزه دفاع مقدس اظهار کرد: ما در این زمینه در خدمت آقایان هستیم و تعهد داده‌ایم در سال 97 آن‌چه از بودجه این پروژه سهم ما است پیش‌بینی کنیم و شهرداری و سپاه نیز هر کدام یک سهم در مشارکت پروژه دارند و ما آماده اجرای پروژه هستیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار