نشست علمي «چالش‌هاي سبك زندگي ايراني؛ شكاف ميان آگاهي اخلاقي و عمل اخلاقي» روز 14 اسفند امسال برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک قم، مؤسسه سبک زندگی آل یاسین برگزاری سلسله نشست‌هایی در زمینه سبک زندگی اسلامی در دستور کار دارد که از جمله آنها می‌توان نقش روانشناسی در سبک زندگی، تحولات جامعه و خانواده با تأکید بر هویت زنان، نسبت سبک زندگی اسلامی با اخلاق و حقوق محیط زیست و... اشاره کرد.

برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند فضای تبادل اطلاعات علمی را در یک موضوع خاص مانند سبک زندگی فراهم کند و مباحث و یافته‌های جدیدی از صاحب نظران را ارائه می‌کند و فرصت‌های جدید را پیش روی محققان و دانشوران قرار می‌دهد تا در موضوعات خاص تحقیق کنند و روحیه نوآوری و ابتکار علمی داشته باشند.

در این نشست‌ها یکی از اساتید و صاحب نظران نظریه و یافته‌های خود را ارائه می‌دهد و به موازات آن دیگر صاحب‌نظران در مقام پاسخگویی هستند که این امر سبب تضارب آراء در موضوعات مختلف می‌شود.

نشست علمی چالش‌های سبک زندگی ایرانی؛ شکاف میان آگاهی اخلاقی و عمل اخلاقی روز 14 اسفند امسال ساعت 16 در خیابان صفاشهر، کوچه چهار، پلاک 50 برگزار می‌شود.

دانسته‌های اخلاقی فراوانی وجود دارد ولی چرا این دانسته‌های اخلاقی در مقام عمل پیاده و عملیاتی نمی‌شوند که در این نشست حجت‌الاسلام صادق‌نیا عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب به بیان آن می‌پردازد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار