معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با قدرداني از مشاركت دستگاه‌ها در توسعه و روند اشتغال در استان، به مصوبات جلسات اخير اشاره و بر اهميت تسهيلات به شرکت‌های حوزه آی تی تأکید كرد .
کد خبر: ۵۷۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 05 March 2018

به گزارش تابناک یزد 

«علی زینی وند» در یازدهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان با تأکید بر معرفي طرح‌ها در نواحي صنعتي روستاها،‌اظهار کرد: اميدواريم با حمايت از شرکت‌ها بتوانيم لازمه رونق اشتغال‌زایی در روستاها را فراهم كنيم .

وي افزود: با توجه به این‌که شهرستان‌های خاتم، بهاباد و ابرکوه دارای رسته‌های از پیش تعیین‌شده هستند و محدودیت‌هایی در این رسته‌ها در نظر گرفته‌شده است، لذا باید در این راستا مطالعه مجددی انجام و با برداشتن این محدودیت‌ها برای این سه شهرستان، اشتغال به‌درستی و متناسب با نیاز این شهرستان‌ها تعریف شود.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به امکان جابجایی رسته‌ها در این سه شهرستان، گفت: متقاضیان می‌توانند در تمامی حوزه‌های کشاورزی، خدمات و صنعت طرح‌های خود را تهیه و به تصویب کمیته فنی آن شهرستان برسانند .

گفتنی است؛ در این کارگروه در خصوص طرح‌های روستایی و اشتغال فراگیر و همچنین مشاغل خانگی مصوباتی صورت گرفت؛ در حوزه روستایی 52 طرح با اشتغال 215 نفر و بااعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد و 300 میلیون تومان به تصویب رسید .

همچنین شایان‌ذکر است، در حوزه اشتغال فراگیر 24 طرح با اشتغال 240 نفر و بااعتباری بالغ‌بر 17 میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت؛ که جمعاً اعتبار مصوب این طرح‌ها 265 میلیارد ریال است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار