امام‌جمعه کنگاور عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدای گران‌قدر دانست.
کد خبر: ۵۷۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کرمانشاه،در آستانه فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، به همت بنیاد کنگاور یادواره ۱۴ شهید کارگری این شهرستان، با حضور خانواده‌های معظم شاهدو ایثارگر در سالن اجتماعات علامه این شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش،در این یادواره باشکوه که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مدیران و مسئولین شهرستان و اقشار مختلف حضور داشتند، حجت‌الاسلام لروند امام‌جمعه کنگاور در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا را اوج کمال انسانی برشمرده و از شهدا به‌عنوان بهترین بندگان خدا یادکرد.

امام‌جمعه کنگاور بابیان این مطلب که شهدا نیازمند یادواره نیستند بلکه ما یادواره را برگزارمی کنیم که نام و یاد شهید زنده بماند گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها در حقیقت گرامیداشت مقام انسان‌های بزرگی است که باعزت و افتخار زندگی کردند و عظمت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام لروند در ادامه با اشاره به این مطلب که مسئولین باید بدانند اگر خون شهدا نبود چیزی به نام ایران اسلامی وجود نداشت، بر امانت‌داری و مسئولیت‌پذیری خدمتگزارانبه‌نظام مقدس اسلامی تأکید کرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های ۱۴ شهید کارگری این شهرستان شهیدان گران‌قدر محمد زارع، ملک پیرانی، فرزان عظیمی، امید علی خزایی، عباس جنتی، حجت اله کابلی، نورعلی

رحمتی، اسماعیل حشمتی، ارم علی فقیر فر، حسینعلی قیطاسی، محمدابراهیم مؤمنی زاده، قدرت اله طاهرآبادی، عبدالعلی یارویسی و غلامرضا زارعی تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار