مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در نخستین همایش ملی تبلیغ و قلم از 14 اثر برجسته خاطره نگاری تبلیغی مبلغان در قم تجلیل شد.
کد خبر: ۵۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 01 March 2018

به گزارش تابناک قم، جواد دلاوری در حاشیه این همایش که در مرکز همایش های غدیر قم  برگزار شد، عنوان کرد: مهم ترین رویکرد این همایش ارائه خاطرات برتر تبلیغی در ترویج معارف اسلامی و انتقال تجارب در تبلیغ می باشد.
مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود:این مسابقات در دو بخش خاطرات بلند و کوتاه برگزار شده است .

وی اظهار داشت: فراخوان خاطره نگاری تبلیغی اوایل خرداد ماه سال جاری اعلام شد و چند بار در طول سال تمدید شد که در نهایت 300 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

دلاوری بیان کرد: در میان خاطرت 60 اثر در قالب خاطرات بلند و 240 اثر خاطره کوتاه می باشد که در بخش خاطرات بلند 3 نفر برگزیده شده اند.

وی تصریح کرد: در بخش خاطرات کوتاه تبلیغی11 نفر برگزیده شده اند که 2 نفر رتبه اول و 2 نفر رتبه دوم و 7 نفر شایسته تقدیر شناخته شده اند.

مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از سوی خواهران مبلغه و اهل قلم از مسابقه خاطره نگاری تبلیغی صورت گرفت که در مجموع 30 نفر از خواهران در مسابقه شرکت کردند.

وی اظهار داشت: دو نفر از میان خواهران مبلغه در بخش خاطرات کوتاه برگزیده شده اند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
دلاوری ادامه داد: به زودی خاطرات برگزیده در قالب کتابی چاپ می شود و به صورت مجموعه ای در کسب تجربیات تبلیغی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به استقبال علاقه مندان دومین جشنواره سراسری شعر و خاطره با عنوان اخلاق تبلیغ دین در سال آینده برگزار می‌شود که در بخش شعر با الهام از آیات و روایات و سیره معصومین (ع) و عالمان دینی و شیوه های تبلیغ نوین خواهد بود.

مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در بخش خاطره نویسی نیز خاطرات تبلیغی در سفرهای زیارتی و عرصه های بین الملل و مدارس و دانشگاهها و روش‌های تبلیغی به نگارش درآیند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار