بساطعلی نوری در گفتگو با تابناک:
معاون فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۲۲۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۱۳ طرح و پروژه در شهرستان روانسر مصوب شده است.
کد خبر: ۵۷۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 01 March 2018

بساطعلی نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این اعتبارات از محل تملک دارایی‌ها، بودجه عمومی، صندوق توسعه ملی، نفت و گاز، استفادهمتوازن و مدیریت بحران در نظر گرفته شده است.

وی محخاطر نشان کرد: از مجموع اعتبارات مصوب شده برای شهرستان ۵۸ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال برای اجرای ۹۷ طرح و پروژه اختصاص یافته که با اختصاص این اعتبار دستگاه‌های اجرایی می‌توانند قرارداد اجرای پروژه‌ها را آغاز نمایند.

معاون فرماندار روانسر اظهار داشت:بمیانگین اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان ۲۶ درصد است که ۸۸ درصد اعتبارات نفت و گاز و ۸۰ درصد اعتبارات استانی تملکدارایی اختصاص یافته و با تخصیص کامل سایر منابع اعتباری روند توسعه و عمران این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

نوری تصریح کرد: مهم‌ترین این طرح‌ها اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهر‌های روانسر و شاهو، افزایش ظرفیت مخازن آب شرب شهر شاهو، تهیه، اجرا و تکمیل طرح‌های هادی روستایی.ساماندهی معابر و توسعه فضای سبز شهری، اجرای طرح‌های عمران شهری در شهر‌های روانسر و شاهو، اصلاح کنار گذر و ورودی شهر روانسر، احداث مرکز جامع سلامتشهر شاهو اعلام کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار