مدیر‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از پرداخت سود سهام عدالت به ۲۰۰ هزار کارگران فصلی در استان خبر داد و گفت: حدود ۳۶۰ هزار نفر در استان کرمانشاه شماره شبای خود را در سیستم ثبت نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 01 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، علی محمدی اظهار داشت: قرار است در 2 مرحله سود سهام عدالت به حساب ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار کارگر فصلی در کشور واریز شود که سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۲۰۰ هزار کارگر فصلی است.

وی افزود: مابقی مشمولان سهام عدالت که تاکنون یک مرحله سهام عدالت دریافت نکرده‌اند تا پایان سال به مرور زمان این سهم به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان کرمانشاه یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند که از این تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام شده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون در استان کرمانشاه حدود ۳۶۰ هزار نفر شماره شبای خود را در سیستم ثبت نکرده‌اند، گفت: این افراد باید برای ثبت شماره شبای خود درسامانه سهام عدالت، به نشانی الکترونیکی samane.ir مراجعه کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار