مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: فهم و ذوق فرهنگی دو عامل موفقیت جامعه در حوزه فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۵۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 28 February 2018

 حجت الاسلام «فیروز گرج» در جریان دیدار و گفت‌وگو با «مرضیه برومند» کارگردان و نویسنده برنامه‌های کودک و نوجوان، اظهار کرد: لازمه موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری ورود تخصصی به این موضوعات است که بایستی در این زمینه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم .

وی «فهم و ذوق فرهنگی» را دو عامل در جهت موفقیت جامعه دانست و افزود: در صورتی که به این دو عامل توجه ویژه‌ای داشته باشیم حتما گام‌های اساسی در زمینه فرهنگ خواهیم داشت .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد،‌ گفت: حوزه کاری فعالیت کانون‌های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده) است .

این مقام مسئول تصریح کرد:‌ ما امروزه به نوعی از بخش هنر در فهم آموزه‌های دینی غفلت کرده‌ایم و در زمینه مخاطب شناسی نیز به تناسب تقاضای مخاطب عرضه‌ای نداشتیم .

حجت السلام گرج خاطرنشان کرد: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است که بایستی با شناخت دقیق و به تعبیر قرآن (بلسان قومه) در جهت جذب جوانان و احیای کارکردهای مساجد گام برداریم .

«مرضیه برومند» کارگردان صدا و سیما هم در این نشست با اشاره به برنامه‌های خود در شبکه‌های مختلف تلویزیون، اظهار کرد: جذب مخاطب مهمترین هدف ما در برنامه‌های تلوزیونی است و سعی کردیم تا گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار دهیم .

گفتنی است؛ این برنامه در قالب برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ « کتاب یزد» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار