مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی استان قم خبر داد
مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی استان قم از آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست چهار ساله دو هیأت ورزشی در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمد علی‌مردانی اظهار کرد: با پایان دوره چهار ساله روسای هیأت‌های ورزشی، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست آنها انجام می‌شود اما دو هیأت ورزشی پیش از اینکه دوره چهار ساله آنها به پایان برسد واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء و همچنین هیأت وزنه‌برداری استان قم، بیان کرد: روسای این دو هیأت ورزشی پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود از این مسوولیت کناره‌گیری کرده‌اند و هر دو هیأت به شکل سرپرستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی استان قم افزود: اداره کل ورزش و جوانان براساس تبصره دو ماده هفت آیین نامه هیات‌های ورزشی، از متقاضیان احراز پست ریاست هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء و هیأت وزنه‌برداری بر اساس شرایط ثبت‌نام می‌کند.

وی با دعوت از علاقمندان و افراد واجد شرایط برای ثبت‌نام و ارائه مدارک خود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این دو هیأت ورزشی از زمان انجام فراخوان تا نهم اسفند ماه به مدت یک هفته کاری در دفتر امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان انجام می‌شود.

علی‌مردانی با تاکید بر اینکه شکایت دریافتی پس از پایان مهلت اعلام شده قابل رسیدگی نخواهد بود، به برخی شرایط کاندیداها اشاره و عنوان کرد: اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 25سال سن، دارا بودن تحصیلات لیسانس از جمله شرایطی است که کاندیداها به هنگام ثبت‌نام باید از آنها برخوردار باشند.

وی در پایان به مدارک مورد نیاز شرکت در این انتخابات اشاره و ابراز کرد: تکمیل فرم ثبت‌نام در امور مجامع هیأت‌های ورزشی، ارائه تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت، معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، برنامه پیشنهادی شامل کوتاه مدت و میان مدت و همچنین نحوه تامین منابع مالی هیات، معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب‌رئیس هیات، تصویر کارت ملی و تصویر مدارک مربیگیری و داوری نیز باید توسط علاقمندان ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار