رییس شبکه دامپزشکی
در این مدت نیز 666 مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان انجام پذیرفته و مقدار 60 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف ضبط و معدوم‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،روح‌الله یوسفوند از واکسیناسیون حدود  173 هزار نوبت سر دام توسط شبکه دامپزشکی شهرستان مهران خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهران گفت: در سه ماهه اول سال جاری 172 هزار و 956 نوبت سر واکسیناسیون در شهرستان مهران توسط اکیپ‌های مایه‌کوبی دامپزشکی انجام پذیرفته است.

یوسفوند افزود: واکسیناسیون‌های انجام شده شامل تب برفکی گاو و گوساله،آبله گوسفند و بز، P.P.R گوسفند و بز،لمپی اسکین، بروسلوز بره و بزغاله، هاری و بروسلوز گوسفند و بز بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت نیز 666 مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان انجام پذیرفته و مقدار 60 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف ضبط و معدوم‌سازی شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهران گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان مهران از توابع استان ایلام کرده و در این راستا می‌کوشد.

وی ادامه داد: در این راستا و با کمک نخبگان امر شبکه دامپزشکی شهرستان مهران برنامه‌ریزی لازم را داشته و در طول سال به اجرای این برنامه‌ها می‌پردازد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار