معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه به ۴۵۰ نفر عکاس و خبرنگار کشور در یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،علیرضا مرادی‌بیستونی با اشاره به نقش راهنمایان گردشگری در توسعه و ارتقای صنعت گردشگری، اظهار داشت: یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در استان کرمانشاه از روز گذشته آغاز و تا چهارم اسفند ماه به طول می‌انجامد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه این گردهمایی را فرصت خوبی برای استان دانست و گفت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان با حضور 450 نفر از عکاسان و خبرنگاران 21 استان کشور به جای جای کشور معرفی می‌شود.

وی به سفر این گردشگران در قالب چهار گروه به منطقه اورامانات، بیستون، طاقبستان، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، کنگاور و دیگر جاذبه‌های تاریخی استان اشاره و بیان کرد: گردشگران از مناطق زلزله‌زده استان نیز بازدید می‌کنند.

مرادی‌بیستونی با بیان اینکه نظیر این گردهمایی قبلا در استان‌های اصفهان،گیلان، مشهد، کرمان، آذربایجان‌غربی و... برگزار شده است، اضافه کرد: این اقدام برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه که برای بسیاری از راهنمایان گردشگری کشور ناشناخته است بسیار تاثیر‌گذار است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار