مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۶ مدرسه صدرا در این استان، گفت: ۲ باب از این تعداد مدارس در شهر کرمانشاه با هماهنگی آموزش و پرورش در راستایانجام فعالیت‌های علمی و آموزشی احداث شده است.
کد خبر: ۵۶۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعهکرمانشاه برگزار شد با اشاره به حضور مستمر ۳۵ روحانی در توابع شهر کرمانشاه، اظهار داشت: این روحانیان مبلغ به صورت مستمر و پاره وقت در مناطق هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ۱۵ نفر از این تعداد روحانی در مناطق کم‌برخوردار همچون منطقه کرناچی، محلات حکمت‌آباد، جعفر‌آباد، آقا‌جان و سایر بخش‌هافعالیت و خدمات فرهنگی و تبلیغی دارند.

به گفته وی، اگر یک روحانی توان تبلیع نداشت، مبلغ دیگری جایگزین می‌شود و از روحانیان و توانمندتر استفاده می‌کنیم.

قبادی با تاکید بر تقویت کتابخانه‌های عمومی، هیأت‌های ورزشی و فرهنگی در این مناطق، اضافه کرد: این مکان‌ها می‌توانند در زمینه تبلیغ و اشاعه فرهنگ اصیل و دین اسلام خدمت کنند.

این مسؤول یادآور شد: هیئات مذهبی در محله آقاجان شهر کرمانشاه فعالیت دارند که در طی ایام عاشورا و تاسوعا در تبلیغ مباحث دینی و فرهنگ به خدمات‌رسانی می‌پردازند، لذا باید ایننیرو‌ها را شناسایی و جذب کرد تا در پیسبرد اهداف نظام خدمت کنند.

وی در ادامه، گفت: ۶ مدرسه صدرا در حال حاضر در استان وجود دارد که ۲ باب از این تعداد مدارس در شهر کرمانشاه با هماهنگی آموزش و پرورش در راستای انجام فعالیت‌هایعلمی و آموزشی احداث شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار