دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه با اشاره به آغاز این گردهمایی از فردا (اول اسفند)، به تشریح برنامه‌های چهار روز حضور راهنمایان گردشگری ایران در کرمانشاه پرداخت.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 19 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آزاده دادفرین  با بیان اینکه از فردا (سه شنبه) 400 نفر از راهنمایان گردشگری ایران در کرمانشاه گردهم خواهند آمد، اظهار کرد: این گردهمایی همه ساله به مناسبت روز جهانی گردشگری برگزار می شود و یازدهمین دوره آن به میزبانی کرمانشاه خواهد بود.

وی ادامه داد: حدود 80 نفر از راهنمایان گردشگری ایران امشب(دوشنبه) وارد کرمانشاه شده و 320 نفر نیز فردا صبح به این استان خواهند آمد.

دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور تصریح کرد: رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری سازمان، رئیس انجمن راهنمایان گردشگری ایران و بزرگانی چون جلال الدین کزازی، مسعود گلزاری و پرفسور هنکلمن از کشور آلمان از جمله میهمانان این گردهمایی خواهند بود.

وی به تشریح برنامه های چهار روزه حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه پرداخت و با بیان اینکه مسیرهایی برای معرفی آثار گردشگری استان تعیین شده، عنوان کرد: بازدید از غار قوری قلعه، روستای شمشیر و همچنین بازدید از معبدآناهیتا و دربند صحنه برنامه روز نخست حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه است.

دادفرین تصریح کرد: در روز دوم نیز بازدید از مناطق زلزله زده و آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستانهای سرپلذهاب و قصر شیرین ازجمله زیج منیژه، کتیبه آنوبانی نی، کاخ خسرو و نخلستان های قصرشیرین را تدارک دیده ایم.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی در روز سوم حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه خبرداد و افزود: این برنامه در تالار برق منطقه ای کرمانشاه برگزار می شود و پرفسور هنکلمن، جلال الدین کزازی و مسعود گلزاری در پنل های تخصصی سخنرانی خواهند داشت.

دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور اضافه کرد: بعد از پایان پنل ها کنفرانس خبری، بازدید از مجموعه بیستون و نیز مجمع عمومی کانون سراسری راهنمایان گردشگری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در آخرین روز از حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه برنامه اختتامیه در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و پس از آن برنامه پایانی بازدید از مجموعه تاریخی تاق بستان کرمانشاه خواهد بود.

دادفرین هدف از برگزاری این گردهمایی در کرمانشاه را معرفی و تبلیغ ظرفیت های گردشگری استان و نیز کمک به رونق گردشگری کرمانشاه عنوان کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار